HPB

Hi! good evening eveyone.

I saw every one’spicture that was sent by boss.

Glad to hear you are fine.

Last friday my SEGA friends threw a birthday party for me. I was happy even though it was too early for my lear birthday.

Birthday…it’s special regardless of my age.

Reacently I think like that.

I though Filipinos are really enjoying the present.

I’ll try my best now but sometimes i feel very tired because i have expectaitions and worries about my future.

My head says “let’s enjoy”but my heart says otherwise…

oh well! Let’s start from what Ican do.

 

↑びっくりした?外人なったかと思いました?笑。

皆さん安心して。先生に助けてもらって文章書いてるから 笑

いや、こっちにきて1ヶ月がたとうとしていますが、英語には苦戦。英語はメンタルめっちゃ重要。間違うのを嫌う日本人はなかなか喋れない。

でも頑張りますよ。

上のは↓な感じの事を書いてます。

 

どうもです。みなさんこんばんは。

皆様の姿はボスが送ってくれた写真で見ています。

元気そうで何よりです。

先日少し早いですが私のお誕生日をお祝いしてくれて、めっちゃ嬉しかったです。

お誕生日、、いくつになっても何となく特別な日ですね。。

最近こんな風に考えることがあります。

フィリピンの人は今をすごく楽しんでいるなと思います。

でも、私は未来を心配したり期待して今がんばるタイプ。でもやっぱり時々疲れます。

頭では楽しもう!とわかっていても、なんだか不安を感じたりして。。

でもまぁいいや。自分のできる事から少しづつやっていこ。

 

Jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です

ぽしブログ

前の記事

bucket list
ぽしブログ

次の記事

とある会議風景